tisdag 18 augusti 2009

Uh, idag är det sista sommarlovsdagen. Jag har fetaste ångesten, jag vill inte börja skolan. Jag är verkligen negativ till allt som har med skolan att göra nu. Känns som jag kommer vara helt ensam va fan. Jag är den ända från min förra klass som kommer gå SPIT, alltså så har alla redan "någon" medan jag är själv, jippi.. Kanske skulle valt ekonomi iaf, då hade man ju gått med gamla kompisar iaf. Linnea får jag inte heller tag på , så antar att man får gå ensam till skolan då. Nej usch, ge mig mer sommarlov.

Denna dag kommer antagligen gå fort, bara för att jag önskar att dagen ska gå långsamt. Ska ner på stan om en stund och kika lite, sen frisören som jag aldrig gick till igår. Har första isträningen för säsongen ikväll också! Det är ju iofs roligt. Träningen börjar 21.00 , men vi ska vara där redan 19.00 för att gå igenom saker, så kvällen lär ju gå fort. Sen måste man ju lägga sig tidigt ikväll, haha. Men det lär inte funka, eftersom träningen slutar 22.15, så jag är inte hemma för än vid typ 22.45, då ska jag duscha osv. Så är väl i säng vid 00.00 kanske? Great. Men antar att skoldagen imorogn inte är så ansträngande ändå så.

Nu ska jag kliva upp ur sängen, sminka mig och dra ut.

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar