torsdag 13 augusti 2009

ishallen

Hellu suckers :)

Denna dag blev också att spendera i ishallen med Filippa : ) vi har haft ganska kul ändå faktiskt, trots kylan :O det är sjukt vad kallt det är där inne. Det tänker man ju inte på när det är vinter, för då är det så jävla kallt ute, men nu när det är "varmt" ute så känner man verkligen kylan, det är inte nice! Men har faktiskt fått träffat många av mina hockeypojkar idag : ) så gulligt så. Jag & Filippa tog även en sväng på staden, visade henne stora Katrineholm, HAHA. Inte så mycket att se kanske. Sen kollade vi på Scrubs, 2 ½ män & Simpsons i ishallen, lätt värt det. Och vid halv 9 så gick jag hem tsm med Johannes och Lukas. Dom tyckte jag skulle följa med på filmkväll, men jag orkade, ville hem och soooooooova.

Just nu sitter jag på golvet på mitt rum (okej?!) och väntar på att klockan ska bli 23.00, då är det Navy CSI på tv. Det kollar jag på varje kväll x) blir liiiiiite jobbigt när skolan börjar och jag kanske inte alltid orkar titta på de? Hmm.. Det ska vi lösa på något bra sätt iaf. Och skolan, uuuh. Den börjar ju på Onsdag x( jag VILL INTE!! Please, döda mig. Inte skolan .. Två år kvar har man också, varför?! Jag tycker jag är vääldigt allmänbildad. Jag borde ha fått tagit studenten i år. Eller inte..

Jag funderar starkt på att gå och ta bort sminket, byta om och lägga mig i sängen. Finns alltid något (o)intressant att se på.. Blir ishallen imorgon igen, så ska nog upp rätt skapligt faktiskt.. Aja.

You're always on my mind. Kom hem nu. Jag saknar dig ju!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar