måndag 24 augusti 2009

måndag

Jahaja, då var skolan igång. Vad ska man säga? Det kunde varit värre iaf. Schemat är iaf toppen! Har långrast typ hela tiden, bara för att jag inte läser språk. Slutar tidigt, har sovmorgon till 12.45 på tisdagar. Ja, klagar inte :) klassen verkar okej, har inte hunnit komma in i den så kan inte säga så mycket, men det blir nog bra.

Inte för att någon egentligen bryr sig, men shiiiit vad det kliar i min hårbotten (nej, det är INTE löss), det är för att jag är torr, och för att det är så mycket med både mitt egna hår och löshåret, då blir det varmt och kliar. Help me. Haha, har även fläskläpp, uppskrapat knä och blå handled. Ramlade lite i lördags ;D tror fan inte jag var hemma för än halv 5 på morgonen heller? Jaja, det var en spännande kväll må jag säga, men kul hade jag!

Borde göra läxa, men det kan vänta tills i morgon, den ska ändå inte lämnas in för än på måndag så jag har tid. Dock ska jag sköta skolan nu, inte som förra läsåret, då blir det inte så bra kanske. Men nu ska jag läsa min bok, haha. Blivit boknörd again. :)

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar