onsdag 12 augusti 2009

mittimellan

Tjululu :)

Nu är jag hemma igen! Jag hoppade ur sängen vid halv 12, sminkade mig, åt frukost och sen begav jag mig till ishallen! Där höll mamma på att såga massa skit till rinken. Filippa var med, en jätte trevlig tjej :) så henne har jag spenderat dagen med i ishallen. Vi har typ stått och snackat mest. Och käkat godis of course ;) svårt att låta bli när hela kiosken är fylld med godsaker! Imorgon blir det ishallen igen, Filippa ska också dit så. Ska underhålla henne under dagen, och senare på kvällen har A-laget fysträning, och eftersom hennes låsas pappa är tränare så måste hon vänta tills han är klar för att kunna åka hem, så jag lovade att vara sällskap då :) Kanske träffar mina A-lagspojkar då! Längesen. Eller aa, träffade Johannes idag när jag skulle hem, alltid lika skoj!

Just nu sitter jag i sängen. Soffan är upptagen av Kelvin som tittar på barnprogram, kanske skulle joina honom? Hm. Väntar även på mat som mamma håller på med. Spagetti & köttfärssås blir det idag, ja tack! Inget fel med det liksom. Hade tänkt ta en promenad sen, men det regnar ju.. Blir det uppehåll kanske jag knallar ut en sväng. Får se om jag kanske drar till Johannes och kollar på film med honom och Lukas, beror på vad som ska göra och om jag har ork och tid att gå dit! Annars får jag sätta igång någon film här hemma, eftersom det enbart är bajs på tv ikväll.

Det var allt för nu.

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar