fredag 28 augusti 2009

äntligen fredag!

Puh, då har det varit en hel skolvecka. Inte för att den är speciellt ansträngade, men man är fortfarnade inte van att gå upp runt halv 7 på morgonen! Fast det ska jag ju inte säga att jag gör varje dag. Har haft sovmorgon till både 12.45 & 11.50. Haha! Jag har jättebra schema! Låånga raster, slutar tidigt osv, känns superbra! Ska verkligen sattsa på skolan nu, det behöver jag.

Idag ska jag och Shona på en liten fest. En i våran klass och en annan tjej har nydligen kommit hem från USA/Nya Zeeland och dom har varit där i ett år, så det ska vara en välkommsfest typ, så dit ska vi, och mååååånga till :) Kommer nog bli superskoj! Shona kommer hit tidigare, vi ska kolla på våran musikalfilm! HAHAH. Har inte sett den på typ ett år! Kan nog bli roligt :P Sen ska vi fixa oss tsm osv. Jag har faktiskt redan bestämt mig vad jag ska ha på mig kväll, hur ofta händer det liksom?! Så min kväll är spikad! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, eller jag har en sak som kanske ska göras, men det återstår att se, beror alldeles på om personen i fråga hade tid, och det vet vi inte för än imorgon tyvärr. Plugga ska jag iaf göra, haha.

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar