måndag 17 augusti 2009

otaggad

Ursäkta för att jag inte har uppdaterat på ett par dagar, men har haft fullt upp.

I lördags var jag hemma hos syrran, vi hade tjejkväll typ. Det blev jag, tesse, emma, mamma & sanna. Vi hade det trevligt. Åt godis, kollade på film, "tjejfixade" oss, snackade skit och massa mer. Myyys. Kanske lägger upp bilder från det lite senare, orkar inte nu.

I igår (Söndag) var jag med Julia! Och ja, ärligt, ingen lyckas bättre än vi! Haha fyfan. Vi fick en cpidé om att vi skulle plocka svamp. Så vi tog hennes cykel och började cykla, då vi ångrar oss, vi vill hellre till Lidl och handla äckligt godis och kolla på film. Så till Lidl drar vi, men då upptäcker vi att dom hade stängt för 1 minut sedan, men en turk förklarar att man kan bryta upp dörren och gå in iaf, jaha liksom? Så han öpnnar, och vi går inte typ. Personalen börjar skrika att dom har stängt och vi inte får vara där, hahaha. Vi går ut och as garvar. Cykeln behöver pumpas, så vi drar till Statoil som är brevid och pumpar cykeln. Godis vill vi ha, och ska då cykla vidare. Julia lyckas inte riktigt ta sig upp för kanten så cykeln stegrar och jag flyger åt helvete! Nageln går av, och då menar jag inte bara lite. Utan halva nageln! Fyfan vad ont det gjorde. Vi står mitt på gatan och skriker och skrattar samtidigt, undrar vad folket runt om tänkte? Hm. Men iaf, vi cyklar vidare, och helt plötsligt hör vi världens POFF!! Vi trodde någon sköt mot oss , innan vi förstod att vi fått punktering.. HAHAHAHA! Snacka om illa. Vi hade antagligen pumpat i för mycket luft eftersom däcket smälde. Så det v ar bara att ta hem cykeln, och det gick mindre bra. Slutade med att vi fick typ bära den x) Men tillslut fick vi vårt älskade godis, så vi gick hem och kollade på film. Men det var en spännande resa iaf.. På torsdag ska vi till Norrköping på Rix Fm Festivalen, vi får väl se hur den resan slutar då : )

Nu är det bara två dagar kvar innan skolan börjar, UUUUUSSCCH!! Jag är sjukt otaggad, JAG VILL INTE!! Sommaren har gått fort , när jag tänker efter.. Jag har inte gjort något speciellt heller. Världelöst? Ja. Och när skolan börjar så är det ny klass, nya lärare t.o.m nytt skåp. Fuck. Suck alltså. Men det kan inte vara så långt till höstlovet, eller? :)

Måste till frisören idag också, en tejpbit till löshåret håller på att lossna, icke bra. Annars ska jag bara vara hemma och inte göra något, bara njuta av mina sista dagar i friheten, innan jag ska tillbaka till fängelset.

Seeee ya.
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar